Főoldal

Belépés
Elfelejtett jelszó

Vegalife - vegetáriánus / vega ebédrendelés házhozszállítás

Hamarosan itt a tavasz – szabaduljunk meg a mérgektől!
Hamarosan itt a tavasz – szabaduljunk meg a mérgektől!

Mi is az a tisztítókúra, miért van rá szükség, és egyáltalán: melyik fajtáját válasszuk, ha már egyszer rászántuk magunkat?

részletek »
A legjobb stresszűző ételek
A legjobb stresszűző ételek

Télen, amikor végeláthatatlannak tűnnek a szürke napok, hajlamosabbak lehetünk átvitt értelemben is borúsabbnak látni a világot, meggyűlhet a bajunk a stressz okozta negatív tünetekkel. Ilyenkor érdemes igazán gyakorolnunk a tudatos létet, amire rásegíthetünk néhány boldogságfokozó étellel is.

részletek »
Vegán szakácskönyvet ajánlunk
Vegán szakácskönyvet ajánlunk

Tudta, hogy a chiamagot nemcsak tojáshelyettesítőként és zselésítőként, hanem jégkrémek, péksütemények, lekvárok, sőt akár sajtok elkészítéséhez is felhasználhatjuk? Hogy tofuból házilag is készíthetünk majonézt, a vaj pedig könnyen helyettesíthető kókuszolajjal? És mit szólna egy kis kókuszkrémből készített tejszínhabhoz?

Ez az egyedülálló könyv nem csak az újdonsült, de a veterán vegánok életét is megkönnyíti, hiszen bemutatja mindazokat a növényi eredetű összetevőket, amelyek segítségével otthon is könnyedén vegánná varázsolhatjuk kedvenc ételeinket.

részletek »
Így küzdhetsz az influenza ellen!
Így küzdhetsz az influenza ellen!

Influenzaszezon van, a hírek szerint a védőoltás már felesleges, van, aki amúgy sem hisz benne. Mit lehet tenni, hogy elkerüljük a betegséget?  Az lenne legjobb, ha ki sem mozdulnánk, és kerülnénk az olyan vírusfészkeket, mint az irodák vagy osztálytermek, de ez nem tűnik kivitelezhetőnek.  

részletek »
Ájurvéda a hidegben
Ájurvéda a hidegben

Az indiai ájurvédában, az év hat részre van osztva a Nap mozgásának megfelelően. A hémanta (tél kezdete) és shishira (tél végén) időszakok közel azonosak, együtt, "Szita kála"-nak nevezik (hideg évszak). Shishira jelzi a kezdetét ádána kálanak, azaz a kiszáradás időszakaának. 

részletek »
Haspuffadás, és ami mögötte állhat
Haspuffadás, és ami mögötte állhat

A puffadásra talán hajlamosak vagyunk egyes ételeink és étkezéseink természetes velejárójaként tekinteni, holott korántsem az, főleg, ha rendszeresen megkeseríti mindennapjainkat. Mögötte akár súlyos betegség(ek) húzódhat(nak), mint például a candidiasis. 

részletek »
Tuti tippek téli napokra
Tuti tippek téli napokra

Visszavonhatatlanul beköszöntött a tél, így itt az ideje, hogy összegyűjtsünk néhány jó tanácsot, melyek abban segítenek, hogy a hideg téli napokat is önfeledten, betegségek nélkül élvezhessük.

részletek »
Újévi fogadalmak az egészségesebb életért
Újévi fogadalmak az egészségesebb életért

Itt az újév, a fogadalmak ideje, amikor egy pezsgős pohárral a kezében mindenki legyőzhetetlennek érzi magát. Fogadalmak, amik jórészt egy hétig sem tartanak. A hiba egyik fő oka, hogy mindenki hatalmas változásokat vár, leginkább másnapra, holott a változás az apró dolgokban rejlik. 

részletek »
Az öt legjobb téli zsírégető gyümölcs
Az öt legjobb téli zsírégető gyümölcs

Ha éppen fogyókúrázol, és nem tudod, mely finom idénygyümölcsökkel egészítheted ki diétádat, vagy ha egyszerűen csak kordában akarod tartani gyümölcscukor-fogyasztásod (és megerősíteni immunrendszered) – íme az öt legjobb választás a téli kínálatból.

részletek »
5 könnyű módszer a nyers ételek bevezetésére
5 könnyű módszer a nyers ételek bevezetésére

Már hazánkban is egyre többen étkeznek a nyers étrend szerint, és állítják: az élő ételek fogyasztása a lehető legjobb választás, ha igazán oda akarunk figyelni egészségünk megőrzésére. Ha csak kipróbálnád, milyen a nyers vegán étrend, vagy ha komolyan gondolkodsz rajta, hogy áttérj – talán éppen egy kis praktikus segítség szükséges a kezdéshez…

részletek »
Téli vegetáriánus D-vitaminpótlás
Téli vegetáriánus D-vitaminpótlás

Még a gondosan összeállított vegetáriánus, még inkább vegán (!) étrend is kevesebb D-vitamint tartalmaz, mint a szakemberek által javasolt mennyiség. D-vitaminhiány különösen a téli hónapokban léphet fel (és ehhez még csak vegetáriánusnak sem kell lennie feltétlenül az embernek). Mégis milyen nem állati eredetű al-ternatívák léteznek e fontos vitamin pótlására?

részletek »
A krómhiány jelei
A krómhiány jelei

Úgy bizony! Bár kevésbé figyelünk oda rá, a króm is fontos szerepet tölt be szervezetünk egészségesen tartásában. A karácsonyi, desszertekkel teli időszak márpedig nem kedvez a krómraktárainknak: ez a nyomelem ugyanis többnyire a cukrok és a keményítő feldolgozása során hasznosul. 

részletek »
Amit még nem tudtál a mézről és a méhekről
Amit még nem tudtál a mézről és a méhekről

„Ami pedig azt illeti, ha valaki már méh, ezt a minőségét arra szokta felhasználni, hogy mézet készítsen.” Ezek után felállt, és így szólt: – A mézkészítésnek pedig egyetlen értelmes okát és célját abban látom, hogy én a mézet megegyem.”

Micimackó

részletek »
10 legjobb növényi fehérjeforrás
10 legjobb növényi fehérjeforrás

A fehérjék az szervezet „építőkövei”, elősegítik a sejtek növekedését, megújulását, hasznos a szervek és izmok felépítésénél, illetve az immunrendszer védelménél. Mivel hosszabb ideig tart megemészteni, mint a szénhidrátot, hosszabban tartó teltségérzetet ad, kevesebb kalória bevitellel. 

részletek »
A lisztérzékenység tíz furcsa tünete
A lisztérzékenység tíz furcsa tünete

A coeliakia vagy lisztérzékenység, egy autoimmun betegség, ami nem gyógyítható, de diétával jól kordában tartható. Ma már 55-nél több betegség köthető a glutén intoleranciához. A glutén, egy növényi fehérje, ami megtalálható a búzában, a rozsban, árpában.  Becslések szerint az emberek 99%-a, aki glutén érzékenységtől szenved sosem diagnosztizálta.

részletek »
Ezért fogyassz több gabonát?
Ezért fogyassz több gabonát?

A gabonák fogyasztása rengeteg egészségügyi előnnyel jár, vannak bennük rostok, vitaminok, ásványi anyagok, antioxidánsok és fehérjék. Segítenek súlyunk megtartásában, segítik a belek mozgását stb.

részletek »
A nagy zsírsav-mítosz, avagy: mégsem az, aminek hisszük?
A nagy zsírsav-mítosz, avagy: mégsem az, aminek hisszük?

A szívbetegségek és a telített zsírok között nem találtak összefüggést azok a brit kutatók, akik nagy számú korábbi tanulmány adatainak elemzését végezték el. Kimutatták: a telített zsírsavak nem okoznak szívbetegséget, az „egészséges”, úgynevezett többszörösen telítetlen zsírsavak pedig nem előzik meg a szív- és érrendszeri problémákat.

részletek »
Őszi szezonális ételek és jótékony hatásaik
Őszi szezonális ételek és jótékony hatásaik

Az idő egyre hűvösebb és azt hinnénk ilyenkor már a „fű sem nő”, de ez nem így van. Mint minden évszaknak, így az ősznek is megvannak a szezonális zöldségei, gyümölcsi. A nyár lédús termései után, itt az alma, a körte és az édesburgonya szezonja és a többi nem kevésbé izgalmas növényé.

részletek »
Öblögess olajjal!
Öblögess olajjal!

Ha nem akarunk visszatérő vendég lenni fogorvosunknál, jobb nap mint nap gondoskodnunk a megfelelő szájhigiéniáról. Ehhez azonban nem mindig elég egy-egy rövid fogmosás reggel és este – a baktériumok, sőt, a felgyülemlett méreganyagok eltávolítása érdekében érdemes kiegészítenünk a napi rutint egy egyszerű (és természetes!) lépéssel: öblögessünk növényi olajjal!

részletek »
Válogatósság – csak agyunk játéka?
Válogatósság – csak agyunk játéka?

Utálod a kelbimbót? Nincs gyomrod a gombához? Vagy netán a korianderről véled azt, hogy még a szappannak is jobb íze van? Mindez (többnyire) a fejedben dől el.

részletek »
« 1/12 »
Étlap Ezeket az összetevőket nem használjukFelhasznált összetevőkinformációk

Üdvözlünk a VegaLife ebéd házhozszállító oldalán!

A VegaLife alapítóiként életfelfogásunk mentén fogalmaztuk meg szándékunkat: a vegetarianizmus (valamint a vegán életmód) hazai népszerűsítését. Értendő ez alatt a válogatott alapanyagokból, vegetáriánus receptek szerint készülő ételek terjesztése, mind a témát érintő hírek, újdonságok, érdekességek megosztása az arra fogékony közönséggel. 

Kellemes böngészést kívánunk oldalunkon!

 

 

eteleinkrol

Vega életmód

vegak

 

info